подобрете ги вашите персонални и професионални вештини со помош на нашите тим билдинг едукативни обуки
Комуникациски Вештини
Способноста за ефективно комуницирање со претпоставените, колегите и персоналот е од суштинско значење, без разлика во која индустрија работите. Работниците во дигиталната ера мора да знаат како ефективно да пренесуваат и примаат пораки лично, како и преку телефон, е-пошта и социјалните медиуми .
Енормен процент од конфликтите на работното место настануваат поради мискомуникација.
Овие комуникациски вештини ќе ви помогнат да се вработите, да добиете унапредување и да бидете успешни во текот на вашата кариера.
Менаџирање на Конфликти
Оваа клучна вештина за управување вклучува користење на различни тактики во зависност од ситуацијата, преговарањето и креативното размислување. Со правилно управуван конфликт, организацијата е во состојба да ги минимизира меѓучовечките проблеми, да го подобри задоволството на клиентите и да произведе подобри деловни резултати.
Презентациски Вештини и Јавен Говор
Вештините за презентација ја одредуваат ефективноста на нечие изразување на интерес. Луѓето со добри презентациски вештини можат да се изразат поудобно и подоверливо. Од друга страна, слабите презентациски вештини може да ја расипат добрата идеја и да претставуваат огромна бариера за ефективна комуникација.
Добрата презентација треба да го земе предвид следново:
- Воспоставување на целта
- Развивање на тезата
- Анализирајќи ја ситуацијата
- Анализирајќи се себеси како говорник.
- Анализирајќи ја приликата.
- Структура на презентацијата
Продажни Вештини
Ефективните професионалци за продажба поседуваат одреден начин на размислување кој е подеднакво конкурентен и корисен. Одредени вештини им овозможуваат на продавачите да ги идентификуваат можностите, да се поврзат со клиентите, да ги убедат потрошувачите да дејствуваат и да ја затворат продажбата. Без разлика дали се придружувате на работната сила или преминувате во продажна кариера, важно е да ги разберете квалитетите потребни за да ги подобрите вашите продажни вештини. Дознајте што се продажни вештини, прегледајте примери за клучните продажни вештини со совети за нивно подобрување и начини како да ги вклучите во вашето пропратно писмо и биографија додека барате работа за продажба.
Преговарачки Вештини
Што се преговарачки вештини?
Преговарачките вештини се квалитети кои им овозможуваат на две или повеќе страни да постигнат компромис. Овие често се меки вештини како што се комуникација, убедување, планирање, стратегии и соработка. Разбирањето на овие вештини е првиот чекор за да станете посилен преговарач.
Менаџирање на Време
Вештините за управување со времето се од суштинско значење затоа што малкумина од нас имаат доволно време да направиме сè што се бара од нас или што сакаме да направиме.
Управувањето со времето се дефинира како продуктивно и ефикасно користење на вашето време – но што е со кога работите колку што е можно попродуктивно, а сè уште не можете да завршите сè? Можеби е подобро да размислите за управувањето со времето како комбинација од продуктивно работење и приоритет на вашето време.
Со други зборови, луѓето кои се добри во управувањето со времето се добри во преземањето и извршувањето на работите. Меѓутоа, тие се, исто така, подобри во одредувањето приоритети и разработувањето на она што навистина треба да се направи – а потоа ги отфрлаат другите работи.
Менаџирање на Стрес
Управувањето со стресот е процес кој му помага на поединецот да го контролира нивото на стрес преку практикување грижа за себе, релаксација и исто така пренесува некои техники за справување со стресот кога ќе се појави. Тоа е „збир на техники и програми наменети да им помогнат на луѓето поефикасно да се справат со стресот во нивните животи преку анализа на специфичните стресори и преземање позитивни активности за да се минимизира нивниот ефект“.
Лидерство и Менаџмент
Како ги дефинираме лидерството и менаџментот?
Лидерството е чин или однесување, како што е развивање структура, така што членовите на групата знаат како да завршат задача. Зборот што вообичаено се поврзува со лидерството е „мотивација“, како во способноста да се мотивираат поединците да извршуваат задачи. Покрај тоа, охрабрувањето, моќта и согласноста за постигнување одредени групни или организациски цели се карактеристики на лидерството. Нивото на лидерство се потпира на општествениот и групниот однос кој е присутен за да се формулира визија и насока за групата.
Менаџментот постои практично во сите организации кои бараат цели, без разлика дали се тие јавни или приватни, големи или мали, профитабилни или непрофитни, итн. Сите организации имаа некаква основа да се развијат од теоријата на управување.
Стратешко Планирање
Стратешкото планирање е уметност на креирање конкретни деловни стратегии, нивно спроведување и евалуација на резултатите од извршувањето на планот, во однос на севкупните долгорочни цели или желби на компанијата. Тоа е концепт кој се фокусира на интегрирање на различни одделенија (како сметководство и финансии, маркетинг и човечки ресурси) во рамките на една компанија за да ги постигне своите стратешки цели. Терминот стратешко планирање во суштина е синоним за стратегиски менаџмент.
Менаџирање на Tимови
Вештините за управување со тимот се нешто што секој менаџер треба да го има и да се стреми постојано да го подобрува. Ефективните менаџерски вештини се корисни и за менаџерите и за тимовите што ги надгледуваат. Овие вештини можат да обезбедат дека сите во тимот се на иста страна и да му помогнат на секој член на тимот да знае што се очекува од нив на работното место. Имањето на вештина за управување со тим им овозможува на менаџерите успешно да водат.
Ефективно Водење на Состаноци
Ефективните состаноци се клучни за да се осигура дека тимовите ќе останат на распоредот. Колку е попродуктивен состанокот, толку помали се шансите тимот да се оттргне. Ова е важно затоа што времето на состанокот е драгоцено опкружување за да се дискутираат гледиштата, да се постигне договор за општиот тек на дејствување. Секој член на тимот има можност – и обврска да даде придонес и да сподели загриженост за да се постигнат најдобри резултати.
Мотивирање на Вработени
Мотивацијата на вработените е клучна за успехот на организацијата. Тоа е нивото на посветеност, поттик и енергија што работниците на компанијата ги носат на улогата секој ден. Без него, компаниите доживуваат намалена продуктивност, пониски нивоа на производство и веројатно е дека компанијата нема да постигне важни цели.
Но, мотивацијата на вработените не секогаш доаѓа лесно – тоа е нешто што лидерите на работното место треба да го негуваат и надгледуваат.
Услуги од Областа на Човековите Ресурси
Менаџмент на човечки ресурси (HRM) е карактеристичен пристап кон управувањето со вработувањето кој се стреми да постигне конкурентска предност преку стратешко распоредување на високо посветена и способна работна сила, користејќи интегрирана низа културни, структурни и кадровски техники.