Boost Up

Image Slide 1
Развивање на Вештини

подобрете ги вашите персонални и професионални вештини со помош на нашите тим билдинг едукативни обуки

pexels-fauxels-3182781

Комуникациски Вештини

Способноста за ефективно комуницирање со претпоставените, колегите и персоналот е од суштинско значење, без разлика во која индустрија работите. Работниците во дигиталната ера мора да знаат како ефективно да пренесуваат и примаат пораки лично, како и преку телефон, е-пошта и социјалните медиуми .

Енормен процент од конфликтите на работното место настануваат поради мискомуникација.
Овие комуникациски вештини ќе ви помогнат да се вработите, да добиете унапредување и да бидете успешни во текот на вашата кариера.

gr-stocks-Iq9SaJezkOE-unsplash

Менаџирање на Конфликти

Оваа клучна вештина за управување вклучува користење на различни тактики во зависност од ситуацијата, преговарањето и креативното размислување. Со правилно управуван конфликт, организацијата е во состојба да ги минимизира меѓучовечките проблеми, да го подобри задоволството на клиентите и да произведе подобри деловни резултати.

pexels-fauxels-3184328

Презентациски Вештини и Јавен Говор

Вештините за презентација ја одредуваат ефективноста на нечие изразување на интерес. Луѓето со добри презентациски вештини можат да се изразат поудобно и подоверливо. Од друга страна, слабите презентациски вештини може да ја расипат добрата идеја и да претставуваат огромна бариера за ефективна комуникација.
Добрата презентација треба да го земе предвид следново:

  • Воспоставување на целта
  • Развивање на тезата
  • Анализирајќи ја ситуацијата
  • Анализирајќи се себеси како говорник.
  • Анализирајќи ја приликата.
  • Структура на презентацијата
pexels-fauxels-3184465

Продажни Вештини

Ефективните професионалци за продажба поседуваат одреден начин на размислување кој е подеднакво конкурентен и корисен. Одредени вештини им овозможуваат на продавачите да ги идентификуваат можностите, да се поврзат со клиентите, да ги убедат потрошувачите да дејствуваат и да ја затворат продажбата. Без разлика дали се придружувате на работната сила или преминувате во продажна кариера, важно е да ги разберете квалитетите потребни за да ги подобрите вашите продажни вештини. Дознајте што се продажни вештини, прегледајте примери за клучните продажни вештини со совети за нивно подобрување и начини како да ги вклучите во вашето пропратно писмо и биографија додека барате работа за продажба.

people-g7a8c1297b_1920

Преговарачки Вештини

Што се преговарачки вештини?
Преговарачките вештини се квалитети кои им овозможуваат на две или повеќе страни да постигнат компромис. Овие често се меки вештини како што се комуникација, убедување, планирање, стратегии и соработка. Разбирањето на овие вештини е првиот чекор за да станете посилен преговарач.

pexels-pixabay-39396

Менаџирање на Време

Вештините за управување со времето се од суштинско значење затоа што малкумина од нас имаат доволно време да направиме сè што се бара од нас или што сакаме да направиме.

Управувањето со времето се дефинира како продуктивно и ефикасно користење на вашето време – но што е со кога работите колку што е можно попродуктивно, а сè уште не можете да завршите сè? Можеби е подобро да размислите за управувањето со времето како комбинација од продуктивно работење и приоритет на вашето време.

Со други зборови, луѓето кои се добри во управувањето со времето се добри во преземањето и извршувањето на работите. Меѓутоа, тие се, исто така, подобри во одредувањето приоритети и разработувањето на она што навистина треба да се направи – а потоа ги отфрлаат другите работи.

pexels-energepiccom-313690

Менаџирање на Стрес

Управувањето со стресот е процес кој му помага на поединецот да го контролира нивото на стрес преку практикување грижа за себе, релаксација и исто така пренесува некои техники за справување со стресот кога ќе се појави. Тоа е „збир на техники и програми наменети да им помогнат на луѓето поефикасно да се справат со стресот во нивните животи преку анализа на специфичните стресори и преземање позитивни активности за да се минимизира нивниот ефект“.

pexels-fauxels-3182781

Лидерство и Менаџмент

Како ги дефинираме лидерството и менаџментот?

Лидерството е чин или однесување, како што е развивање структура, така што членовите на групата знаат како да завршат задача. Зборот што вообичаено се поврзува со лидерството е „мотивација“, како во способноста да се мотивираат поединците да извршуваат задачи. Покрај тоа, охрабрувањето, моќта и согласноста за постигнување одредени групни или организациски цели се карактеристики на лидерството. Нивото на лидерство се потпира на општествениот и групниот однос кој е присутен за да се формулира визија и насока за групата.

Менаџментот постои практично во сите организации кои бараат цели, без разлика дали се тие јавни или приватни, големи или мали, профитабилни или непрофитни, итн. Сите организации имаа некаква основа да се развијат од теоријата на управување.

pexels-fauxels-3183197

Стратешко Планирање

Стратешкото планирање е уметност на креирање конкретни деловни стратегии, нивно спроведување и евалуација на резултатите од извршувањето на планот, во однос на севкупните долгорочни цели или желби на компанијата. Тоа е концепт кој се фокусира на интегрирање на различни одделенија (како сметководство и финансии, маркетинг и човечки ресурси) во рамките на една компанија за да ги постигне своите стратешки цели. Терминот стратешко планирање во суштина е синоним за стратегиски менаџмент.

redd-5U_28ojjgms-unsplash

Менаџирање на Tимови

Вештините за управување со тимот се нешто што секој менаџер треба да го има и да се стреми постојано да го подобрува. Ефективните менаџерски вештини се корисни и за менаџерите и за тимовите што ги надгледуваат. Овие вештини можат да обезбедат дека сите во тимот се на иста страна и да му помогнат на секој член на тимот да знае што се очекува од нив на работното место. Имањето на вештина за управување со тим им овозможува на менаџерите успешно да водат.

pexels-fauxels-3183197

Ефективно Водење на Состаноци

Ефективните состаноци се клучни за да се осигура дека тимовите ќе останат на распоредот. Колку е попродуктивен состанокот, толку помали се шансите тимот да се оттргне. Ова е важно затоа што времето на состанокот е драгоцено опкружување за да се дискутираат гледиштата, да се постигне договор за општиот тек на дејствување. Секој член на тимот има можност – и обврска да даде придонес и да сподели загриженост за да се постигнат најдобри резултати.

hannah-busing-Zyx1bK9mqmA-unsplash (1)

Мотивирање на Вработени

Мотивацијата на вработените е клучна за успехот на организацијата. Тоа е нивото на посветеност, поттик и енергија што работниците на компанијата ги носат на улогата секој ден. Без него, компаниите доживуваат намалена продуктивност, пониски нивоа на производство и веројатно е дека компанијата нема да постигне важни цели.

Но, мотивацијата на вработените не секогаш доаѓа лесно – тоа е нешто што лидерите на работното место треба да го негуваат и надгледуваат.

redd-5U_28ojjgms-unsplash

Услуги од Областа на Човековите Ресурси

Менаџмент на човечки ресурси (HRM) е карактеристичен пристап кон управувањето со вработувањето кој се стреми да постигне конкурентска предност преку стратешко распоредување на високо посветена и способна работна сила, користејќи интегрирана низа културни, структурни и кадровски техники.

резервирајте го вашето незаборавно тим билдинг искуство